Svatováclavské hopsání, neoficiální závody agility

28.09.2012 20:00

V pátek 28.září 2012 jsme se zúčastnili našich prvních neoficiálních závodů v agility pořádaných ZKO Nymburk. Sice jsme se už v červnu zúčastnili přehlídky štěňat na Mezinárodním Mistrovství BOC v agility, ale to se jako závod nedá počítat, protože v naší kategorii startovaly jen 3 týmy. Navíc to bylo naše vůbec první setkání s tunelem a dalo by se říct, že zároveň první trénink. =:o)

Než jsme cvičiště našli trochu to trvalo, ale zvládli jsme a asi v půl 8mé už jsme měli za sebou prezentaci a veterinární příjemku. Našli jsme si pěkné místečko u parkuru a čekali až to vypukne. Na startovní listině v naší kategorii (baby) bylo celkem 16týmů a posuzovala Martina Hornová.

 

1. běh

Při sledování stavby parkuru pro první běh, mě trochu vyděsil látkový tunel, ale naštěstí nebyl problém si jej nechat zvednout. Látkový tunel jsme si totiž zatím neměli možnost vyzkoušet. Trať nevypadala nijak složitě a čistých běhů byla většina. Nám se podařil z mého pohledu plynulý a rychlý běh, takže po dokončení jsem měla opravdu dobrý pocit, že jsme to krásně a čistě zaběhli. Radost byla o to větší, když vyvěšené výsledky hlásaly, že jsme se umístili na 3.místě.

 

2. běh

Druhý běh vypadal o dost složitěji a počet čistých běhů to jen potvrzoval (i když se poměrně dost týmů diskvalifikovalo kvůli hozené hračce). Během prohlídky jsem zaslechla i věty typu "To si dělají srandu, tohle že je pro štěňata?". Trochu jsem si dělala obavy jak si tuhle trať zvládnu zapamatovat a to oprávněně, protože mezi překážkou 3 a 4 jsem se trochu zamotala, proto je pro mě div, že jsme to nakonec zvládli čistě, čemuž jsem po doběhnutí ani nechtěla věřit, o větší překvapení bylo umístění na 2. místě.

 

Součet

Na naše první závody jsme jeli hlavě nasbírat trochu zkušeností, seznámit se s atmosférou a potrénovat hry s klecí. To že jsme se nakonec v součtu umístili na krásném 2. místě je pro nás velký úspěch.

  

 

Hra

Hra se běžela hned po druhém běhu štěňat a účastnili se jej všichni závodnící, kteří měli zájem. Běželo se formou vyřazováku. Psovod i pes startovali za čárou a nejrychlejší tým postupoval do finale (čas se zastavil po překročení cílově čáry oběma členy týmu). Ve hře se nám moc nedařilo vyřadili jsme se hned v prvním rozběhu, ale přece se nám nemůže dařit úplně vše.


Fotek, kterých mám bohužel jen po skromnu, jsou k nahlédnutí na picasu.

Video z našich běhu k vidění na youtube.

 

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek