Seminář o technikách nácviku zónových překážek

13.10.2012 18:00

Už delší dobu plánuji, že se pokusíme přes zimu nacvičit zónové překážky. I po přečtení všeho možného jsem si pořád nějak nebyla jistá jak začít a jestli je to dobrá cesta. Naštěstí na sobotu 13.11.2012 vypsala Pavla Klučková (https://www.vychovanypes.cz/) seminář o technikách nácviku zónových překážek. O účasti bylo rozhodnuto prakticky hned co jsem se o něm dozvěděla.

 

Před seminářem

Na seminář jsem šla s následujícími poznatky o zónovkách.

Kladinu a áčku budu cvičit zastavovanou 2on2off, tak jsme začali cvičit nose touch na průhledný target podle Susan Garett s tím, že pokud změním názor, tak tím rozhodne nic nezkazíme.

Na houpačku se budeme přes zimu připravovat s pomocí skateboardu (který už se mi podařilo konečně sehnat).

 

Na semináři

Seminář probíhal v Lahovičkách na venkovním cvičišti, kam jsem bohužel kvůli své hlouposti dorazila pozdě. Pavla nám vysvětlila nácvik všech zónových překážek a doplnila je praktickými ukázkami. O dost věcech jsem četla, ale i tak byl seminář více než přínosný, hlavně jsme měli možnost zeptat se na jakoukoliv nejasnost, ať už přímo k tomu co bylo na semináři řečeno či k věcem o kterých jsme třeba jen slyšeli.

 

Po semináři

Po zvážení všeho co jsem slyšela, viděla i četla jsem se rozhodla pro následující:

Kladina - Opravdu ji budeme cvičit 2on2off, ale přes krabičku. Zkusíme to bez nose touch na target, když to bez něj nepůjde přidat ho můžeme vždycky (a taky, že nám to bez něj nejde úplně nejlépe).

Áčko - Času máme dost, tak zkusíme sbíhané. Sice se mi to zdá dost složité, ale když si představím, že v plné rychlosti na áčku pes zastavuje, tak se mi ježí vlasy hrůzou. Dá nám to víc práce, ale zdraví je přednější a nerada bych, aby si Kess udělala něco s klouby nebo páteří kvůli mé lenosti.

Houpačka - Opravdu potřebujeme ten skateboard. Zima je dlouhá, tak aspoň máme zábavu. Jen je třeba ještě dopřipravit plochu do které budeme se skatem narážet, přece jen zeď v pokoji, dveře nebo skříň nebude nejvhodnější.

 

První pokusy o 2on2off na youtube.

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek