Postupové zkoušky z DogDancingu F1 a DwD1

05.01.2013 21:30

V sobotu 05.01.2013 se v Horních počernicích konaly postupové zkoušky z DogDancigu, na které jsem nás přihlásila (F1 a DwD1). Zkoušky posuzovala Petra Malá a Vanda Gregorová.

 

Příprava

Během svátků jsme se poctivě připravovali. Nastudovala jsem zkušební řád, vybrala hudbu, připravila sestavu, pak už nás čekaly jen nácviky sestav. Sestavy bez přerušení a odměňování jsme zkoušeli jen párkrát a samozřejmě natočili.

Trénink na zkoušku F1 

 

Trénink na zkoušku DwD1

 

Na zkouškách

Na místo jsme dorazili vyjímečně v čas. Našli si místečko na kennelku a šli stát fronty na výkonnostní průkaz, odevzdání seznamů prvků a odevzdání hudby. Kess v tu dobu trochu zlobila, protože se děsně nudila. Během posuzování jsme cvičili klid v kennele (za celý den spořádala hromadu pamlsků), chodili se ven protáhnout a čekali až na nás přijde řada. Byli to děsné nervy, ale asi hlavně pro mě. A jak jsme dopadli? 

 

Zkouška F1

 

Zkouška DwD1

 

F1 se nám povedlo krásně, přišli jsme jen od dva bodíky (jeden za využití prostoru a druhý za otočky). Ale byla z toho krásná Výborná.

DwD1 se nám už bohužel moc nepovedla. Den před zkouškou jsem vyměnila podávání pacek za otočky a ty se nám bohužel moc nevydařili, takže diskvalifikace

Příště se snad polepšíme, ale i tak to bylo super a mám tu nejšikovnější holku. :-)

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek